📢 تمامی سفارشات (ارسال پستی) از تاریخ 14 فروردین ارسال می‌شوند. 📢

پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما متشکریم.

📢 تمامی سفارشات (ارسال پستی) از تاریخ 14 فروردین ارسال می‌شوند.

پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما متشکریم.

مطالب پر بازدید

ضد آفتاب برند درماتیپیک Dermatypique

ضد آفتاب برند درماتیپیک Dermatypique – انواع آن

برند درماتیپیک یکی از محبوب‌ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست است. این برند به خاطر کرم‌های ضد آفتاب با کیفیت بالای خود شناخته می‌شود و می‌توان گفت در سبد کالای این برند، ضد آفتاب نقش بسیار مهم و اساسی دارد. از این رو ما در این مقاله از داروخانه انصار (دکتر مریم امجدی) قصد داریم درباره ضد آفتاب برند درماتیپیک Dermatypique صحبت کنیم.

درباره درماتیپیک Dermatypique

برند درماتیپیک با شعار “پوستی بهتر شایسته شماست” برمبنای چهار اصل اساسی شامل استفاده از تازه‌ترین دستاوردهای علمی، رعایت استانداردهای جهانی، شناخت نیازهای پوست و برآورده کردن خواسته‌های متخصصین پوست بنا شده است.

این برند محصولاتش را بر اساس به روزترین و جدیدترین فرمولاسیون مورد تایید متخصصان پوست و تحت نظر شرکت‌های بزرگ اروپایی، در ایران تولید می‌کند. درماتیپیک ادعا می‌کند که بر اساس تازه‌ترین دستاوردهای علمی و رعایت استانداردهای جهانی، هر آنچه که پوست شما نیاز دارد را برآورده می‌کند.

ضد آفتاب برند درماتیپیک

ضد آفتاب های برند درماتیپیک Dermatypique در انواع مختلف و برای کاربردهای مختلفی تولید می‌شود. از ضد آفتاب مخصوص انواع پوست گرفته تا ضد آفتاب و ضد لک. در ادامه به تمامی انواع ضد آفتاب برند درماتیپیک خواهیم پرداخت و درباره یک به یک آن‌ها توضیح خواهیم داد.

  • ضد آفتاب رنگی فلویید درماتیپیک

کرم ضد آفتاب رنگی فلویید برند درماتیپیک با SPF مثبت 50 یکی از ضد آفتاب های رنگی منحصر به فرد است که در 3 رنگ رز بژ، بژ طبیعی (نرمال) و بژ طلایی عرضه می‌شود. این یعنی که شما می‌توانید با هر رنگ پوستی که دارید از ضد آفتاب استفاده کنید، بدون اینکه رنگ پوستتان تغییر پیدا کند.

یا حتی می‌توانید از این ویژگی به عنوان جایگزینی برای رژگونه استفاده کنید. در این فقط با استفاده از کرم ضد آفتاب برند درماتیپیک و بدون نیاز به آرایش اضافه، با پوستی سبک‌تر از منزل خارج می‌شوید. ویژگی‌های این ضد آفتاب عبارتند از:

تنظیم ترشح چربی پوست

مقاوم در برابر آب و تعریق
ضد براقی و فاقد چربی خشک و بدون احساس چربی روی پوست
ایجاد پوشش رنگی فوق‌العاده حفاظت حداکثر از سطح و عمق پوست

نحوه استفاده: ابتدا صورت خود را با پاک‌کننده مناسب بشویید تا کاملا تمیز شود. سپس ضد آفتاب را 15 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید روی پوست خود قرار دهید. این کار هر 2 ساعت انجام شود.

  • ضد آفتاب کرم هیدرا درماتیپیک

ضد آفتاب برند درماتیپیک Dermatypique کرم هیدرا یکی از پر فروش‌ترین انواع کرم پودرها در بازار است و ویژگی‌های فروانی دارد. این کرم ضد آفتاب حاوی روغن جوجوبا و عصاره آلوئه‌ورا است. این دو در کنار هم معجزه‌ای برای پوست هستند و اثرات فوق‌العاده‌ای را در جوانسازی پوست شما خواهند داشت.

ضد آفتاب کرم هیدرا پوست نرمال تا خشک 50 میلی لیتر درماتیپیک Dermatypique

از بابت محافظت از پوست در برابر خورشید هم خیالتان راحت! این محصول SPF مثبت 50 است. از ویژگی‌های این ضد آفتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مناسب پوست نرمال تا خشک مرطوب کننده و آبرسان
مقاوم در برابر آب و تعریق بدون اثر سفیدی روی پوست
کاهش چروک‌های سطحی و علائم پیری ناشی از خورشید حفاظت حداکثر از سطح و عمق پوست

نحوه استفاده: یک ربع قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید روی پوست تمیز استفاده شود و این کار هر 2 ساعت یک بار انجام شود تا بهترین نتیجه را از محصول دریافت کنید.

توجه: این کرم ضد آفتاب در در نوع رنگی و ساده تولید می‌شود، بنابراین هنگام خرید توجه داشته باشید تا مطابق نیاز خود اقدام به خرید ضد آفتاب کرم هیدرا درماتیپیک فرمایید.

  • ضد آفتاب فلویید مت درماتیپیک

کرم ضد آفتاب فلویید مت درماتیپیک بهترین انتخاب برای انواع پوست چرب و مختلط است. این ضد آفتاب با ترکیبی از مرغوب‌ترین مواد اولیه اروپایی، هیچ گونه اثر براقی روی پوست نخواهد گذاشت. همچنین قدرت فوق‌العاده این محصول در مراقبت از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب قابل توجه است.

ضد آفتاب فلویید مت پوست چرب و مختلط 50 میلی لیتر درماتیپیک Dermatypique

ویژگی‌های این ضد آفتاب برند درماتیپیک عبارتند از:

محافظت سطحی و عمقی در برابر اشعه UV خشک و ضد براقی
مقاوم در برابر آب بدون احساس چربی روی پوست
مناسب پوست مختلط و چرب بدون اثر سفیدی روی پوست

نحوه استفاده: 15 ذقیقه قبل از خروج از منزل روی پوست تمیز استفاده شود و این کار هر 2 ساعت یک بار انجام شود تا بهترین نتیجه را از محصول دریافت کنید.

  • کرم ضد آفتاب و ضد قرمزی

برند درماتیپیک فکر همه جا را کرده است و تنوع بالایی را در ضد آفتاب‌های خود قرار داده است. مثلا اگر شما پوست حساسی دارید و بلافاصله پس از برخورد موادی با پوستتان، قرمز می‌شود و خارش می‌گیرد، این کرم ضد آفتاب برند درماتیپیک بهترین انتخاب برای شماست.

ضد آفتاب و ضد قرمزی 40 میلی لیتر درماتیپیک Dermatypique

این محصول همچنین در برابر اشعه خورشید بسیار مقاوم است و پوست شما را سالم نگه می‌دارد. همچنین بهترین انتخاب برای پوست‌های چرب است و سبکی فوق‌العاده‌ای را روی پوست دارد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

محافظت حداکثر سطح و عمق پوست در برابر اشعه UV فاقد چربی
کاهش فوری قرمزی، التهاب و خارش مناسب پوست حساس، قرمز و آلرژیک
سبک و بدون چربی مقاوم در برابر آب

نحوه استفاده: مانند کرم‌های ضد آفتاب قبلی استفاده شود.

  • ضد آفتاب و ضد لک درماتیپیک

ترکیب عالی کرم ضد آفتاب و ضد لک برند درماتیپیک، این محصول را به یک اکسیر مناسب برای رفع لک صورت ناشی از بالا رفتن سن، تغییرات هورمونی، لیزر و …تبدیل کرده است. همچنین این ضد آفتاب برند درماتیپیک با SPF مثبت 50 قدرت بسیار بالایی را در محافظت از پوست در مقابل اشعه مضر خورشید دارد.

ضد آفتاب و ضد لک 40 میلی لیتر درماتیپیک Dermatypique

ویژگی‌های ضد آفتاب و ضد لک درماتیپیک:

حداکثر حفاظت از سطح و عمق پوست مناسب پوست کدر و مستعد لک
بدون اثر سفیدی روی پوست کاهش انواع لک در اثر عوامل مختلف
سبک و بدون چربی مناسب تمامی انواع پوست

نحوه استفاده: 15 دقیقه قبل از خروج از منزل استفاده کنید و این کار را سعی کنید هر 2 ساعت یک بار تکرار کنید.

خرید کرم ضد آفتاب برند درماتیپیک

نور آفتاب، مسبب بیشتر از 90 درصد مشکلات پوست مانند لک، چروک، کدری و … است. بعلاوه اینکه نور خورشید در پیری زودرس تاثیر بسیار زیادی دارد. بنابراین شما به محصولی نیاز دارید که علاوه بر حفاظت قوی از سطح پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب، روند پیری را کاهش دهد و همچنین از تخریب DNA سلولی پیشگیری و از عمق پوست نیز محافظت کند.

کرم ضد آفتاب درماتیپیک مورد تایید بسیاری از متخصصین پوست است و نتایج فوق‌العاده‌ای روی پوست بعد از استفاده حاصل شده است. در صورتی که شما هم به ضد آفتاب این برند علاقه‌مند شدید و قصد خرید آن را دارید، می‌‎توانید روی دکمه “خرید” که دربالا در قسمت هر محصول قرار دادیم کلیک کنید و خرید خود را با تخفیف و ارسال رایگان از داروخانه انصار انجام دهید.

جمع بندی

برند درماتیپیک یکی از برندهای پیشرو در صنعت آرایشی و بهداشتی کشور است و با تولید محصولاتی با کیفیت مشابه محصولات خارجی در ایران طرفداران زیادی دارد. از مهم‌ترین محصولات در مارجین این برند، می‌توان به کرم ضد آفتاب اشاره کرد. ما در بالا انواع ضد آفتاب‌های عرضه شده توسط این برند را به همراه ویژگی‌هایشان آوردیم.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *