قوانین و مقررات داروخانه آنلاین انصار

 دکتر مریم امجدی

مهم!

لطفا دقت نمایید!

تمامی سفارش‌‏های ثبت شده در سایت داروخانه انصار، به وسیله‌ی ارسال شناسه سفارش از طریق پیام کوتاه در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. داروخانه آنلاین انصار همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورت عدم ارسال پیامک تایید سفارش، با خط ویژه پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمائید.

قوانین عمومی:

نظر به ارائه خدمات و محصولاتی با کیفیت عالی ، بر آن شدیم تا مجموعه ای از قوانین و مقررات را برای داروخانه آنلاین انصار ( دکتر مریم امجدی ) تدوین و تنظیم نماییم . کلیه مقررات مندرج در وب سایت با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده منطبق می باشد . تمامی محصولات و خدمات مجوزهای مورد نیاز را حسب مورد از مراجع ذی ربط  و تاییدهای لازم از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی را اخذ نموده ، لذا اقدامات این سایت تابع مقررات تولید و نشر محتوا آنلاین می باشد.

به طور حتم رعایت قوانین در وب سایت دو جانبه بوده و کاربران گرامی مختار به پذیرش آن و در نتیجه موظف به رعایت قوانین جاریه - به تحریر درآمده در این صفحه می باشند .لازم به ذکر است استفاده از این وب سایت ، خدمات و یا خرید یکی از محصولات آن حاکی از پذیرش شما و الزام به شرایط و ضوابط مذکور بوده ، در مقابل عدم پذیرش هر یک از قوانین ملحوظه بیانگر عدم استفاده از وب سایت و خدمات آن خواهد بود . داروخانه آنلاین انصار دستورالعمل ها و تغییرات جدیدی که از سوی مراجع ناظر ابلاغ می شود را در همین صفحه به روز و اعمال خواهد کرد.

نوشتارهای داخل سایت شامل قوانین کپی­رایت می باشد و استفاده مجدد بخشی یا همه آنها مشمول اجازه و همراهی داروخانه آنلاین انصار می باشد. هرگونه استفاده از مطالب و محتوای وب سایت داروخانه انصار از جمله اطلاعات محصول، مقالات و ... تخلف محسوب شده ، پیگرد قانونی دارد و این امر تنها از طریق ذکر منبع و درج لینک مستقیم به صفحه مطلب و نه صفحه اصلی داروخانه آنلاین انصار امکان پذیر خواهد بود. هر گونه استفاده خارج از قوانین یاد شده  غیرمجاز ، تخلف بوده و پیگرد قانونی را به همراه خواهد داشت.

نکته: فروش هرگونه اقلام دارویی از طریق درگاه آنلاین به کاربران ممنوع می باشد. لذا برای خرید دارو با در دست داشتن نسخه معتبر به صورت حضوری به محل داروخانه مراجعه فرمایید.

ثبت سفارش - بررسی تا ارسال سفارشات

  • روزهای کاری مشمول روزهای شنبه الی پنجشنبه هرهفته ، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است . تمامی سفارشات ثبت شده طی روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات مورد بررسی قرار می گیرند. انجام سفارش توسط مشتریان عزیز در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز قابل اعمال خواهد بود. پاسخگویی ، پیگیری و ارسال سفارسات در طول ساعات اداری (9 الی 15:20) روزهای کاری امکان پذیر می باشد. شایان ذکر است در صورت بروز هرگونه شرایط غیر قابل پیش بینی ، ارسال سفارشات تا 48 ساعت آینده به تعویق خواهد افتاد.
  • مشتریان گرانقدر در زمان ثبت سفارش محصول مدنظر خود ، کلیه اطلاعات مربوط به فرم سفارش را بصورت صحیح و کامل وارد نمایند. قطعا در صورت ثبت اطلاعات نادرست و یا ناقص ، سفارش مورد نظر قابل پیگیری و قابل تحویل نخواهد بود. لذا درج مواردی چون آدرس ، کد پستی ، شماره تماس و ... ملحوظ شده در قسمت مربوطه توسط مشتری ، به منزله تایید صحت و درستی این اطلاعات می باشد. بدیهی است در صورت وجود نقصان و یا هر گونه کم و کاستی در موارد مذکور ، داروخانه آنلاین انصار در راستای حصول اطمینان از صحت و قطعیت سفارش حق درخواست اطلاعات بیشتر در زمینه مربوطه خواهد داشت.

توجه: از آن جا که در برخی از موارد احراز هویت مشتری از طریق نام و نام خانوادگی ارائه شده در سایت داروخانه انصار امکان‌پذیر است، مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی شخص برعهده خود شخص بوده و سایت داروخانه انصار هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد.

  • مطابق دستور سازمان غذا و دارو و به جهت حفظ سلامت مشتریان امکان مرجوع شدن محصولات فروخته شده نمی باشد مگر در صورت بروز هرگونه خطا در بخش میزان موجودی ، درج قیمت و ارزش ریالی محصولات، حق منتفی نمودن سفارش انجام گرفته توسط مشتری ، برای داروخانه آنلاین انصار محفوظ است. تمامی مبالغ دریافتی در سریع ترین زمان ممکن به شماره حساب اعلام شده توسط مشتری مسترد و حواله خواهد شد و یا مابه التفاوت وجه دریافتی از سوی مشتری اخذ می شود و سپس کالا ارسال می شود.
  • ثبت سفارش محصولات فاقد موجودی در سایت امکان پذیر نیست ، لذا هیچ گونه مبلغی بابت سفارش موقت و یا رزرو محصول دریافت نخواهد شد .
  • حق قطع فروش کلیه یا تمامی محصولات با هر گونه علت و دلیلی از قبیل اتمام موجودی ویا نیازهای تشخیص داده شده مانند تغیرات ساختاری در وب سایت و یا داروخانه فیزیکی ... بدون اعلام و قید قبلی ، برای داروخانه آنلاین انصار محفوظ است . لذا این داروخانه مجاز خواهد بود بدون هیچ اطلاع قبلی نسبت به توقف در ثبت سفارشات جدید ، اقدام نماید و فروش خود را متوقف کند . لازم به ذکراست تمامی سفارشات ثبت شده قبل از توقف درسفارشات ، بررسی و رسیدگی و ارسال می شوند.
  • سایت داروخانه انصار همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارشات درصحت تمام و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر شده به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است ، در این موارد فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد. داروخانه آنلاین انصار تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری و اهداف مشتری مدارانه خود، خسارت را جبران می‌‏کند.

قوانین مربوط به تحویل سفارش

  • مشتری موظف خواهد بود در زمان تحویل گرفتن بسته سفارشی خود و قبل از باز کردن بسته مورد نظر، کلیه مشخصات کالای سفارشی را با کالای تحویل داده شده تطابق دهد و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری و امتناع نماید.

لطفا دقت نمایید: در صورت عدم تطبیق سفارش با محصول دریافتی، با خارج نمودن آن از بسته بندی اولیه، حتی در صورت وجود مغایرت امکان عودت آن وجود ندارد.

  • مشتری موظف است در زمان تحویل سفارش، تمام محصولات سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرد. در زمان تحویل ظاهری محصول، هیچ گونه مسولیتی در برابر مشکلات و ایرادات ظاهری آن متوجه فروشگاه نخواهد بود. بدین منظور به مشتریان توصیه می‌گردد قبل از امضاء نمودن رسید تحویل کالا، به دقت ظاهر محصول را بررسی نموده و در صورتیکه کوچکترین ایرادی داشت، از تحویل گرفتن سفارش خودداری و موضوع را بلافاصله به داروخانه آنلاین انصار اطلاع دهند.
  • در صورت تطابق با قوانین تعویض یا مرجوعی کالا مشتریان گرامی حداکثر تا ۷ روز قبل از بازشدن بسته بندی محصول حق انصراف از خرید خود را دارند و تنها هزینه تحمیلی بر مشتریان، هزینه باز فرستادن کالا خواهد بود.
  • لازم به ذکر است تحویل سفارشات در اماکن عمومی همچون کافه، رستوران، هتل و ... امکان‌پذیر نیست ، تحویل بسته سفارشی مطابق آدرس ثبت شده در فرم سفارش می باشد.
  • درخصوص سرویس تحویل محصولات در شهر تهران ، کلیه سفارشات درب اصلی ساختمان (درب داخل خیابان) تحویل داده می شود. ارسال سفارشات دربازه زمانی بوده بنابراین امكان ارسال در زمان خاص فقط با پرداخت هزينه اسنپ توسط مشتری انجام خواهد گرفت. هم چنین مدت زمان ارسال سفارشات شهرستان ها برعهده شرکت پست خواهد بود. امکان تحویل فوری در همان روز ثبت سفارش برای شهر تهران با هماهنگی انجام پذیر خواهد بود.

محتوا و مسولیت های فروش آنلاین در محصولات آرایشی، بهداشتی و مکمل های دارویی

داروخانه آنلاین انصار نهایت تلاش خود را جهت تامین و ارائه هر چه مطلوب محتوا و اطلاعات از منابع و مآخذ اصیل و علمی و هم چنین از شرکت های سازنده محصولات می کند . تمامی اطلاعات و توضیحات محصولات آرایشی ، بهداشتی و مکمل های دارویی در وب سایت داروخانه انصار برای آگاهی و اطلاع رسانی در خصوص محصولات مرقوم شده می باشد و هیچ گونه جنبه مشاوره ای ندارد. بنابراین برای کسب اطلاعات تخصصی و اخذ مشاوره باید از طریق متخصصین مربوطه اقدام نمایید . داروخانه آنلاین انصار درخصوص درستی اطلاعات درج شده بر روی محصول و بسته بندی آن هیچ مسولیتی را تقبل نمی کند و مسولیت آن با شرکت تولید کننده کالا می باشد. بدیهی است عدم اطلاع مشتری و یا عدم توانایی وی در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ها و یا ایجاد هر گونه خسارت به خود یا محصول ، کلیه مسولیت ها متوجه مشتری بوده و داروخانه آنلاین انصار در این رابطه تعهدی را نمی پذیرد.

با تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تولید کننده و یا تامین گر ، هزینه محصول مطابق برگه فاکتور تا چهار روز کاری پس از دریافت مرسوله ، به شماره حساب اعلامی از سوی مشتری واریز می گردد.

داروخانه آنلاین انصار هم چنین در صورت بروز هرگونه عوارض جسمی و بیماری های ناشی از استفاده محصولات آرایشی، بهداشتی و مکمل ها از جمله حساسیت های پوستی، زخم و جراحت و ... پاسخگو نخواهد بود. انجام اقدامات لازمه باید توسط مشتری و از طریق نمایندگی‌ها و تامین کنندگان رسمی محصول موردنظر انجام بگیرد.

سرویس‌های سایت آن گونه که هست ارائه می شود لذا وب سایت داروخانه انصار هیچ گونه مسولیتی در خصوص حذف شدن صفحه های سایت خود ، تاخیر یا عدم کارکرد سایت که ناشی از عواملی چون مشکلات اینترنتی ، خرابی تجهیزات کامپیوتری، مخابراتی، عوامل طبیعی و نیروی انسانی و ... می‌باشد را نمی‌پذیرد.

سیاست‌های قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در داروخانه آنلاین انصار مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای محصولات در داروخانه فوق الذکر قیمت‏‌های داروخانه است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند. با کمال احترام به مشتریان عزیز و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، داروخانه آنلاین انصار قادر به اعلام قطعی قیمت و موجودی نهایی محصولات قبل از سفارش‌گذاری نیست. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، داروخانه آنلاین انصار موظف است سریع ترین وقت ممکن این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. شایان ذکر است در صورتیکه کالایی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش با همان قیمت قبلی  اعمال می‏‌گردد. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند. هزینه‏‌های ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در قسمت روش‌های ارسال اطلاع‌ ‏رسانی شده است، جداگانه محاسبه می‌شود.

قوانین مرجوع کردن و تعویض محصولات - ضمانت ۷ روزه بازگشت کالا

داروخانه آنلاین انصار در راستای اهداف مشتری مدارانه و کسب هر چه بیشتر رضایت و اطمینان خاطر مشتریان عزیز ، با قید شرایط و ضوابط ذیل ، امکان بازگشت کالا حداکثر تا 7 روز پس ار دریافت محصول را در نظر گرفته است. خواهشمندیم در جهت ارائه خدمات بهتر به موارد زیر توجه فرمایید:

  • کلیه اطلاعات و تصاویر محصولات در سایت از منابع اصلی و مرجع است و هرگونه مغایرت در آن از تعهد داروخانه آنلاین انصار خارج می باشد. لذا درصورت وجود هرگونه ایراد کارخانه‌ای می‌توانید محصول را با رعایت حفظ سلامت فیزیکی برای واحد فروش ارسال کرده و محصول جایگزین را دریافت نمایید.

ایراد کارخانه‌ای: ایراد کارخانه‌ای، به ایرادی گفته می‌شود که از طرف کارخانه تولید کننده بر محصول وارد شده و مشتری در ایجاد آن نقشی نداشته است. بدیهی است که این موضوع توسط کارشناسان داروخانه آنلاین انصار مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نتایج به مشتری اعلام خواهد شد.

  • وجود هر گونه مشکلات فنی
  • محصول دریافتی با آسیب فیزیکی : در صورت مشاهده هرگونه آسیب‌دیدگی فیزیکی بر روی محصول ، لازم است حداکثر تا زمان ۷ روز کاری پس از دریافت محصول، ایراد و آسیب را به اطلاع واحد پشتیبانی داروخانه انصار رسانیده و نسبت به بازگشت محصول اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (۷ روز کاری)، مسئولیتی متوجه داروخانه آنلاین انصار نخواهد بود.
  • مغایرت محصول دریافتی با سایت : در صورت مشاهده هرگونه مغایرت بین محصول خریداری شده و محصول دریافتی، لازم است حداکثر تا مدت زمان ۷ روز کاری پس از دریافت محصول مغایرت را به اطلاع واحد پشتیبانی داروخانه انصار رسانیده و نسبت به بازگشت محصول اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (۷ روز کاری)، مسئولیتی متوجه داروخانه آنلاین انصار نخواهد بود.

مراحل بازگشت کالا

برای اعلام مشکلات مربوط به محصول سفارشی و نیاز به بازگشت محصول ، قبل از هرگونه اقدامی با خط ویژه پشتیبانی داروخانه آنلاین انصار به شماره ۰۲۱۳۵۰۱۵۰۰۰  داخلی ۱۴۰ و ۱۴۱ تماس حاصل فرمایید. لطفا جهت بازگشت کالا با داروخانه آنلاین انصار هماهنگی ها لازمه را انجام دهید.

جهت بازگشت محصول باید فرم بازگشت محصول با دقت تمام تکمیل گردد. محصول بازگشتی به همراه فرم مذکور از طریق پست سفارشی ارسال گردد. رسید پستی نیز باید از طریق پست به همراه مرسوله ارسال شود.

بازگشت مرسوله به هر روشی غیر از پست سفارشی رافع مسولیت داروخانه آنلاین انصار جهت پرداخت هزینه بازگشت می باشد. در صورت عدم تایید بازگشت، هزینه مرسوله بازگشتی برعهده مشتری خواهد بود.

جهت بازگشت محصول از نوشتن، مخدوش کردن و الصاق هرگونه برچسب بر روی محصول و بسته بندی آن خودداری نمایید. در صورت وجود و مشاهده هر یک از موارد فوق بر روی محصول، داروخانه آنلاین انصار از پذیرش آن محصول و ضمانت بازگشت آن خودداری خواهد کرد.

پس از اعمال بررسی های مربوطه و تایید بازگشت محصول، واحد پشتیبانی داروخانه آنلاین انصار حداکثر تا چهار روز کاری اقدام به تعویض کالا یا پرداخت هزینه سفارش با انتخاب و اختیار مشتری خواهد کرد. در صورت عدم تایید کارشناسان وب سایت داروخانه نسبت به بازگشت محصول، هزینه ارسال برعهده مشتری خواهد بود و محصول به مشتری بازگردانده خواهد شد.

پس از انجام اقدامات و بررسی های لازمه جهت بازگشت کالا ، در صورت تشخیص گروه پشتیبانی داروخانه آنلاین انصار نسبت به عدم شمول ضوابط و قوانین بازگشت کالا؛ محصول دریافتی به مدت 7 روز نزد داروخانه انصار به رسم امانت باقی خواهد ماند و پس از طی مدت زمان مذکوره این داروخانه هیچ گونه مسولیتی در قبال فقدان، نقصان و آسیب آن تقبل نخواهد کرد.

اگر محصول خریداری شده هدیه و اقلامی به همراه داشته باشد لازم است که موارد یاد شده (هدیه و اقلام ) به علاوه محصول بازگشتی، بازپس داده شود.

پیشنهادات، انتقادات و شکایات شما را پذیرا هستیم.