📢 تمامی سفارشات (ارسال پستی) از تاریخ 14 فروردین ارسال می‌شوند.

پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما متشکریم.

مطالب پر بازدید

قرص ویزارسین چیست و چه کابردی دارد؟

قرص ویزارسین چیست و چه کابردی دارد؟ – خداحافظی با مشکلات جنسی

داشتن رابطه جنسی سالم برای تقویت رابطه زناشویی بین زن و شوهر از اهمیت بالایی برخوردار است. اما متاسفانه یکی از مشکلاتی که نسبت به چند سال اخیر، بیشتر دیده می‌شود. اختلال نعوظ در آقایان است. این مشکل مانعی برای برقراری رابطه جنسی است و موجب کاهش عشق و حرارت رابطه زوجین می‌شود. اما خوشبختانه در حوزه داروهایی که به اختلال نعوظ رسیدگی می‌کنند، قرص ویزارسین نقش کلیدی دارد.

از این رو ما در این مقاله از داروخانه انصار (دکتر مریم امجدی) راهنمای کاملی درباره اینکه قرص ویزارسین چیست و چه کابردی دارد؟ آوردیم. در این راهنما می‌توانید به طور کامل درمان اختلال نعوظ با قرص ویزارسین را یاد بگیرید.

اختلال نعوظ چیست؟

لازمه برقراری یک رابطه جنسی سالم، نعوظ یا Erection است که در نتیجه تحریک شدن آقایان اتفاق می‌افتد. در نعوظ، جریان خون در آلت تناسلی افزایش می‌یابد و تمامی هورمون‌ها، عضلات، رگ‌ها و … با عملکرد خود، موجب سفت شدن آلت تناسلی آقایان جهت برقراری رابطه جنسی می‌شود.

اختلال نعوظ هم دقیقا زمانی‌ست که این اتفاق در بدن آقایان نیوفتد. یعنی زمانی که با تحریک شدن، همچنان نعوظ اتفاق نیوفتد. البته در صورتی که مشکل نعوظ فقط 1 یا 2 بار برای شما پیش آمده، هیچ مشکلی ندارید و طبیعی است. اما در صورتی که در بیشتر مواقع با مشکل نعوظ رو به رو می‌شوید، باید به فکر درمان باشید. درمان هم با قرص‌هایی نظیر قرص ویزارسین انجام می‌شود. اما اینکه قرص ویزارسین چیست و چه کابردی دارد؟ در ادامه مطالبی را آورده‌ایم.

اختلال نعوظ چیست؟

اختلال نعوظ چیست؟

قرص ویزارسین چیست؟

ویزارسین دارویی‌ست که برای مبارزه با اختلال نعوظ طراحی شده است و راه حلی قابل اعتماد و موثر برای افرادی که در دستیابی به نعوظ و حفظ آن با چالش روبرو هستند، ارائه می‌کند. در بازار داروهای بسیاری با این کارایی وجود دارند. اما چیزی که قرص ویزارسین Vizarsin را از سایر داروها متمایز می‌کند، فرمولاسیون منحصر به فرد و سابقه اثبات شده آن است.

و اما برای پاسخ کلی به سوال قرص ویزارسین چیست؟، باید گفت که ویزارسین متعلق به دسته‌ای از داروها است که به عنوان مهارکننده‌های فسفودی استراز نوع 5 (PDE5) شناخته می‌شوند. ماده اصلی فعال آن، سیلدنافیل، با افزایش جریان خون به آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسی عمل می‌کند و نعوظ را تسهیل می‌کند.

قرص ویزارسین چیست؟

قرص ویزارسین چیست؟

نحوه عملکرد قرص ویزارسین چیست؟

مکانیسم قرص ویزارسین Vizarsin شامل مهار PDE5، ترویج شل شدن سلول‌های ماهیچه صاف و گشاد شدن رگ‌های خونی در آلت تناسلی است. این افزایش جریان خون منجر به بهبود عملکرد نعوظ و تجربه جنسی رضایت‌بخش‌تری را ممکن می‌سازد. این مکانیسم باعث می‌شود تا درمان اختلال نعوظ به عنوان کاربرد قرص ویزارسین یاد شود.

اهمیت قرص ویزارسین چیست؟

عدم برقراری رابطه جنسی سالم و مرتب، موجب ایجاد مشکلاتی در زندگی مشترک می‌شود. در اینجا کاربرد اصلی که در مورد قرص ویزارسین چیست؟ گفتیم، دست به کار می‌شود. اختلال نعوظ می‌تواند دلیل ناراحتی عاطفی و فشار بر روابط باشد. هدف قرص Vizarsin کاهش این بار با ارائه یک درمان عملی و در دسترس است که به افراد امکان می‌دهد کنترل سلامت جنسی و رفاه کلی خود را دوباره به دست آورند.

اهمیت قرص ویزارسین چیست؟

اهمیت قرص ویزارسین چیست؟

ترکیبات قرص ویزارسین

اصلی‌ترین و مهم‌ترین مورد در بین ترکیبات قرص ویزارسین، سیلدنافیل سیترات به عنوان ماده اصلی فعال است. این ماده با تحریک جنسی آقایان موجب نعوظ جهت برقراری رابطه جنسی می‌شود. برای اطلاع از سایر ترکیبات این دارو و بررسی هر کدام از عوارض برای شما، حتما با پزشکتان مشورت کنید.

فواید قرص ویزارسین چیست؟

کاربرد قرص ویزارسین را که در بالا گفتیم. اما علاوه بر این کاربرد در ادامه به فواید قرص ویزارسین پرداخته‌ایم.

1- درمان اختلال نعوظ

در ابتدای راهنمای قرص ویزارسین چیست؟ هم گفتیم که کاربرد اولیه و اصلی قرص ویزارسین در درمان اختلال نعوظ است. چه به دلیل عوامل روانی و چه فیزیولوژیکی، ویزارسین در موارد متعددی موثر بوده و راه حلی قابل اعتماد برای کسانی که با چالش هایی در دستیابی و حفظ نعوظ روبرو هستند ارائه می‌دهد.

درمان اختلال نعوظ با قرص ویزارسین

درمان اختلال نعوظ با قرص ویزارسین

2- بهبود عملکرد جنسی

فراتر از پرداختن به اختلال نعوظ، قرص ویزارسین Vizarsin برای بهبود عملکرد کلی جنسی شناخته شده است و به مصرف کنندگان اعتماد به نفس و احساس کنترل بر لحظات صمیمی خود را ارائه می‌دهد. در بررسی‌های انجام شده در موضوع قرص ویزارسین چیست؟، نتایج حاکی از آن است که این قرص نه تنها برای اختلال نعوظ، بلکه بر روی عملکرد جنسی تاثیر مثبت دارد.

3- سایر مزایای سلامتی

در حالی که قرص ویزارسین در درجه اول به دلیل نقش آن در سلامت جنسی شناخته شده است، تحقیقات در حال انجام مزایای ویزارسین را در زمینه‌های دیگر مانند سلامت قلب و عروق نشان می‌دهد. این عمل با بزرگ شدن رگ‌ها و افزایش جریان خون در بدن اتفاق می‌افتد.

اما این مورد به طور کامل اثبات نشده است. بنابراین توصیه می‌کنیم از این دارو فقط برای مصارف جنسی استفاده کنید و در صورتی که برای کاربردهای دیگر می‌خواستید، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

سایر مزایای سلامتی

سایر مزایای سلامتی

مقدار و نحوه مصرف قرص ویزارسین

برای مصرف هر قرص و دارویی، توجه به مقدار و نحوه مصرف از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه ما با توجه به موضوع قرص ویزارسین چیست و چه کابردی دارد؟، درباره دوز مصرفی و بهترین زمان مصرف این دارو صحبت کرده‌ایم.

الف) دوز توصیه شده

دوز مناسب قرص ویزارسین Vizarsin از فردی به فرد دیگر متفاوت است. برای اطمینان از اثربخشی مطلوب و به حداقل رساندن خطر عوارض جانبی، رعایت دوز تجویز شده توسط پزشک و داروساز بسیار مهم است.

ب) بهترین زمان مصرف

ویزارسین معمولاً به صورت خوراکی و حدود 30 دقیقه تا یک ساعت قبل از رابطه جنسی، مصرف می‌شود. به شما توصیه می‌کنیم که از دوز توصیه شده، بیشتر مصرف نکنید و از مصرف وعده‌های غذایی پرچرب خودداری کنند، زیرا ممکن است شروع اثربخشی دارو را به تاخیر بیندازند.

در دستورالعمل مربوط به مصرف قرص ویزارسین آمده است که در طول ۲۴ ساعت فقط یک بار می‌توانید از این قرص استفاده کنید. همچنین در صورتی که به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا داروهای دیگری را برای درمان بیماری‌های دیگر مصرف می‌کنید، پزشک شما توصیه می‌کند که میزان مصرف این دارو را کاهش دهید.

همانطور ک در بالا گفته شد، شما می‌توانید قرص ویزارسین‌ را همراه با غذا یا بدون آن مصرف کنید. اما این قرص را با غذاهای چرب نخورید! دلیلش را در بالا توضیح دادیم. معمولا پزشک دوز دارو را برای درمان اختلال نعوظ از مقادیر متوسط شروع می‌کند و بسته به پاسخ شما، میزان آن را افزایش یا کاهش می‌دهد.

در صورتی که قرص ویزارسین برای شما مضراتی را داشته باشد باز هم نگران نباشید و با پزشک خود مشورت کنید تا داروی جایگزینی را برای درمان اختلال نعوظ تدارک ببیند.

عوارض جانبی قرص ویزارسین چیست؟

به طور کلی در صورت تجویز ویزارسین توسط پزشک، نباید هیچ نگرانی بابت عوارض جانبی قرص ویزارسین داشته باشید. اما در کل عوارض جانبی این دارو نیز، عوارضی ساده و عادی و نادر (در بعضی افراد) هستند. از جمله عوارض مصرف این قرص که فقط در برخی از افراد ممکن است دیده شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سردرد
  • سرگیجه
  • سوء هاضمه
  • درد قفسه سینه
  • اختلال موقت در بینایی

این عوارض جانبی قرص ویزارسین معمولا موقت هستند و پس از مدتی مرتفع می‌شوند. اما در صورتی که پس از گذشت چند ساعت وضعیت شما رو به بدتر شدن می‌رفت، سریعا با پزشک خود تماس بگیرید و یا به مطب وی مراجعه کنید.

در صورتی که خود به خود و بدون توصیه پزشک، اقدام به مصرف قرص ویزارسین کنید، ممکن است علاوه بر علائم بالا، دچار آلرژی و حساسیت‌های شدید شوید. بنابراین به هیچ عنوان بدون مشورت با پزشک مصرف قرص ویزارسین را خود به خود شروع نکنید.

عوارض جانبی قرص ویزارسین چیست؟

عوارض جانبی قرص ویزارسین چیست؟

عوارض خطرناک قرص ویزارسین

علاوه بر موارد بالا در مواردی بسیار نادر ممکن است شرایط زیر را نیز در اثر مصرف قرص ویزارسین تجربه کنید. این موارد گرچه نادر هستند، اما شوخی بردار نیستند! در صورت مشاهده هر کدام از عوارض زیر، به سرعت به پزشک خود مراجعه کنید تا درمان‌های لازم برای پیشگیری از مشکلات حادتر و جدی‌تر را در دستور کار قرار دهد.

  • تاری دید
  • غش کردن
  • تنگی نفس
  • درد قفسه سینه
  • سرگیجه یا سبکی سر
  • شنیدن صدای زنگ در گوش
  • از دست دادن بینایی به طور ناگهانی
  • کاهش یا از دست دادن شنوایی به طور ناگهانی
  • نعوظ دردناک یا نعوظ طولانی که بیش از چهار ساعت طول بکشد

این عوارض می‌توانند در اثر شرایط مختلفی خودشان را نشان دهند و هر کدام از آن‌ها نشان‌دهنده و یا به عبارتی دیگر هشداری برای مشکل جدی و خطرناک هستند. این مشکلات جدی نیاز به پیگیری سریع دارند. بنابراین در صورت مشاهده بدون وقفه و سریعا به پزشک مراجعه کنید. چرا که گزارشاتی مبنی بر سکته و ایست قلبی در اثر مصرف این دارو نیز به دست آمده است. البته این افراد مشکلات قلب زمینه‌ای داشتند و بدون توجه به آن اقدام به مصرف قرص ویزارسین کرده بودند.

قرص ویزارسین تاخیری است؟!

خیر. این قرص فقط و فقط برای درمان اختلال نعوظ استفاده می‌شود. بنابراین مصرف این قرص برای مشکلات زودانزالی و به عنوان تاخیری، هیچ فایده‌ای ندارد. بلکه ممکن است ضرراتی را نیز برای شما داشته باشد. بنابراین بر اساس دستورالعمل مصرف و کاربرد قرص ویزارسین، این دارو را مصرف کنید.

خیلی‌ها این سوال را می‌پرسند که آیا قرص ویزارسین تاخیری است؟ و یا از این قرص به عنوان دارویی برای درمان زودانزالی استفاده می‌کنند که این امر از نظر پزشکی اشتباه است. شما برای درمان زودانزالی می‌توانید از اسپری‌های تاخیری و یا قرص‌های دیگر که به صورت اختصاصی برای این کار تولید شده‌اند، استفاده کنید.

هشدار مصرف

علاوه بر عوارض جانبی بالا که برای عموم ذکر شده‌اند، در شرایطی مصرف قرص ویزارسین برای گروه خاصی از افراد منع می‌شود. در ادامه این بخش از مقاله قرص ویزارسین چیست؟ به هشدارهای مصرف این دارو برای افراد پرداخته‌ایم. حتما به این راهنما توجه کنید.

    • مصرف قرص ویزارسین برای خانم‌ها ممنوع است.
  • حداقل سن مصرف قرص ویزارسین 18 سال است.
  • یک الی نیم ساعت قبل از رابطه جنسی اقدام به مصرف این قرص کنید.
  • پس از مصرف قرص، برای اثربخشی بهتر، مواد غذایی با چربی بالا نخورید.
  • این دارو را فقط برای درمان اختلال نعوظ استفاده کنید نه کاربردها و مصارف دیگر.
  • قرص ویزارسین با سایر داروهای جنسی مانند قرص‌های تاخیری و افزاینده‌های میل جنسی تداخل دارد. بنابراین همزمان مصرف نکنید.
  • در صورتی که مشکل کبدی یا قلبی شدید دارید و قبلا سکته مغزی و قلبی تجربه کرده‌اید، از قرص ویزارسین استفاده نکنید. یا با پزشک مشورت کنید.

قرص ویزارسین در بارداری

در حالی که این قرص برای آقایان و مشکلات جنسی آن‌ها استفاده می‌شود، اما در مواردی ممکن است برای درمان برخی از مشکلات خانم‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. در این موارد، اگر باردار یا شیرده هستید یا قصد بارداری دارید، قبل از مصرف این دارو با پزشک صحبت کنید. همچنین در صورتی که در دوره مصرف قرص ویزارسین متوجه بارداری خود شدید، به سرعت به پزشک خود اطلاع دهید تا با توجه به شرایط شما، درباره مصرف یا عدم مصرف این قرص به شما اطلاع دهد.

در نتیجه

قرص ویزارسین Vizarsin به عنوان یک بازیگر مهم در زمینه داروهای اختلال نعوظ ظاهر می‌شود. اثربخشی آن، همراه با در نظر گرفتن دقیق دوز، عوارض جانبی بالقوه، و تجربیات کاربر، ویزارسین را به عنوان گزینه‌ای مناسب برای کسانی که به دنبال درمان اختلال نعوظ هستند، قرار می‌دهد.

ما در این مقاله از داروخانه انصار (دکتر مریم امجدی)، راهنمای کامل قرص ویزارسین چیست و چه کابردی دارد؟ را آوردیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. لطفا نظرات و سوالات خود را از طریق فرم دیدگاه‌ها در انتهای همین مقاله برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *