شامپو بدن خنک کننده پوست مدل Wake-Up حجم510 میلی لیتر کامان COME’ON

COME'ON Body Wash Wake-Up Shower Gel Cleanser For Men Skin Type 510ml

74,000 تومان

شامپو بدن خنک کننده پوست مدل Wake-Up حجم 510 میلی لیتر از برند COME’ON، یکی از محصولات بهداشتی و زیبایی برای پوست بدن است. حاوی عصاره های طبیعی مفید برای بهبود حالت پوست بدن است و با فرمولاسیون ملایم، قابل استفاده برای پوست حساس نیز می باشد. ترکیبی از مواد مرطوب کننده دارد که پوست بدن را نرم و لطیف می کند و حاوی ویتامین های مفید برای بهبود حالت پوست بدن است.

 

در انبار موجود نمی باشد

اشتراک گذاری :

توضیحات

شامپو بدن خنک کننده پوست مدل Wake-Up حجم510 میلی لیتر کامان

شامپو بدن خنک کننده پوست مدل Wake-Up حجم 510 میلی لیتر از برند COME’ON، یک محصول بهداشتی و زیبایی است که برای تمیز کردن پوست و بهبود حالت عمومی پوست بدن طراحی شده است. این شامپو بدن خنک کننده، حاوی عصاره های طبیعی مفید برای پوست بدن است که بهبود حالت پوست و ایجاد حس خنکی و منعش برای پوست بدن را فراهم می کند.

با فرمولاسیون ملایم و قابل استفاده برای پوست حساس است و ترکیبی از مواد مرطوب کننده دارد که پوست بدن را نرم و لطیف می کند. حاوی ویتامین های مفید برای بهبود حالت پوست بدن بوده و مناسب برای استفاده روزانه می باشد.

ویژگی ها

  •  خنک کننده و منعش کننده پوست بدن
  •  حاوی عصاره های طبیعی مفید برای پوست بدن
  •  ملایم و قابل استفاده برای پوست حساس
  • حاوی ویتامین های مفید برای بهبود حالت پوست بدن
  •  ترکیبی از مواد مرطوب کننده که پوست بدن را نرم و لطیف می کند
  •  مناسب برای استفاده روزانه

 طریقه مصرف

مقدار کافی از محصول را بر روی پوست بدن خود بریزید و به آرامی ماساژ دهید. سپس با آب داغ شستشو دهید. برای بهترین نتیجه، می توانید از این شامپو بدن در دو مرحله استفاده کنید.

دقت در مصرف

برای بهترین نتیجه، بهتر است این شامپو بدن را به صورت مرتب و با دقت استفاده کنید. در صورتی که به هر دلیلی مشکلی در پوست خود احساس کردید، بهتر است از استفاده این محصول خودداری کنید.

روش نگهداری

این شامپو بدن را در محیط خشک و خنک نگهداری کنید و از نور مستقیم آفتاب و حرارت زیاد دوری کنید. همچنین، بهتر است این محصول را در محلی دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

ترکیبات

آب، سدیم لوریل اتر سولفات، کوکوآمیدوپروپیل بتائین، دیستیرات گلیکول، کوکوامیدوپروپیل هیدروکسی سولفونات، عصاره آلوئه ورا، عصاره چای سبز، پنتنول، عصاره گل چمن، عصاره رزماری، عصارهلاوندر، عصاره گل بهار نرگس، عصاره گل جوزه، عصاره گل پرتقال، عصاره گل پونه، عصاره اسطوخودوس، عصاره گیاه چوب تنه، عصاره آووکادو، عصاره گیاه بابونه، عصاره گیاه جینسینگ سیبری، عصاره گیاه برگ شاه توت، سیتریک اسید، کلرید سدیم، فنوکسی اتانول، عطر.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شامپو بدن خنک کننده پوست مدل Wake-Up حجم510 میلی لیتر کامان COME’ON”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *