ضد آفتاب فلویید مت پوست چرب و مختلط 50 میلی لیتر درماتیپیک Dermatypique

Dermatypique Sunscreen SPF50+ Fluid Mat For Combination To Oily Skin 50ml

430,100 تومان

ضد آفتاب فلوئید مت پوست چرب و مختلط 50 میلی لیتر درماتیپیک Dermatypique یک محصول حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های UV آفتاب است که برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب است. این محصول دارای فرمولاسیون فلوئید است و در عین حال که از پوست شما حفاظت می‌کند، از تمامی چربی‌های اضافی پوست شما جذب می‌شود و باعث ایجاد حس نرمی و طراوت در پوست می‌شود. این ضد آفتاب حاوی فیلترهای مادون قرمز، UV-A و UV-B است که باعث محافظت از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از اشعه‌های UV می‌شود. همچنین، این محصول حاوی عناصر مرطوب کننده است که باعث ترطیب و نرمی پوست می‌شود و در عین حال، از ایجاد چربی زاییده نمی‌شود.

 

موجود در انبار

اشتراک گذاری :

توضیحات

ضد آفتاب فلویید مت پوست چرب و مختلط 50 میلی لیتر درماتیپیک

ضد آفتاب فلویید مت پوست چرب و مختلط 50 میلی لیتر درماتیپیک، مناسب استفاده همه ی افراد است. حتی افرادی که در فضای بسته هستند. باید بدانیم که این ضدآفتاب لایه محافظتی برای پوست گردن و صورت ایجاد می کند، البته این لایه توسط تازه ترین فیلتر های نوآورانه ارگانیک (تینوزورب M و S) به وجود می اید.

یکی از قابلیت های بی نظیر این محصول کاهش آسیب های ناشی از UVبه DNS از طریق  یک ترکیب انتی اکسیدانی است. یکی از مهمترین  قابلیت های این محصول پیشگیری از ایجاد علائم پیری زودرس پوستی است.

ویژگی ها

  • مقاومت در برابر آب
  • فاقد چربی
  • جلوگیری از براقی پوست
  • مناسب استفاده در نواحی مختلف بدن
  • جلوگیری از ایجاد سفیدی روی پوست
  • جلوگیری از علائم پیری زودرس پوست
  • جلوگیری از ایجاد خطوط ریز

دقت در  مصرف

از تماس مستقیم محصول با چشم خودداری کرده و درصورت بروز حساسیت مصرف این محصول را بلافاصله قطع کنید.

طریقه نگهداری

در دمای زیر 30 درجه سانتی گراد و دور از نور مستقیم خورشید ودسترس اطفال نگهداری شود.

ترکیبات

بیس-اتیل هگزیل اکسی فنول متوکسی فنیل تریازین،دی سدیم آ.د.ت.آ، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آلومینیوم هیدروکساید و دایمتیکون/متیکون کوپلیمر، آب دیونیزه. متیلن بیس-بنزوتریازولیل تترا متیل بوتیل فنول و آکوا و دسیل گلوکوزاید و پروپیلن گلایکول و زانتان گام،  کربومر و سوربیتان اولئات و پارافینیوم لیکوئیدیوم و پلی سوربات ۸۰ و کاپریلیک/کاپریک تری گلیسیرید و تری دست ۶،پلی آکریلامید و سی ۱۳-۱۴ ایزوپارافین و لورت-۷، ستیل الکل، ایزوپروپیل میریستات، آکوا، لسیتین، اکلل، سدیم لاکتات، عصاره پورفیراآمبیلیکالیس، فنوکسی اتانل، کاپریلیل گلایکول، بیزابولول، نیاسینامید.

توضیحات تکمیلی

برند

کارایی

محافظت در برابر نور خورشید

رنگ

بدون رنگ

نوع پوست

پوست چرب, پوست مختلط

SPF

50

رده سنی
جنسیت

آقایان, بانوان

مقدار

50 میلی لیتر

نوع محفظه

تیوب

جنس محفظه

پلاستیکی

کشور تولید کننده

ایران

شرکت تولید کننده

آرایشی و بهداشتی الهی،به سفارش شرکت پوبر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ضد آفتاب فلویید مت پوست چرب و مختلط 50 میلی لیتر درماتیپیک Dermatypique”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *